25/11 -07!

igår så var jag ju hem till mina älskade små söta kusiner.  &hugo blev super glad
för den radiostyrda bilen han  fick, han körde som en  dåre med den. in i alla väggar
åså. men är man ovan så är man (: jag satt även å lekte med de båda en stund. men
sen så vare väl dags att åka hem. vi var hemma till ungefär runt 22 :s fett sent. men ah
det var i alla fall trevligt. nu sitter jag här &har inte ett skit att hitta på, nån idée? nej
jag tänkte väl det! en seg jävla söndag, som alltid! jag vet inte vad det är med mig nu
för tiden. allt jag gör är går till skolan, kommer hem, sätter mig här. går å lägger mig
&så samma nästa dag, å nästa, å nästa osv.! inget liv alls. . men men. tråkigt sant.
nu ska  jag väl kanske ta å tjata på pappa så han fixar käk nån gång. börjar bli hungrig.
BTW (but the way /ja justja) GRATTIS TILL DIG HUGO PÅ 5ÅRS DAGEN IDAG! :D <3

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0