26/11 -07!

idag så var skolan seg å lat som vanligt typ (: men samme var här lite idag,
så jag träffade han en del på rasterna! trevlans. aslänge sen jag träffade han<3
men men, jag snackade en del med melle också XD fyfan va töntig hon är, jag
kan inte släppa det. men men. jag &tinalina fnaskebaske har i alla fall glott
på film idag, det var trevlans som alltid. å på torsdag ska jag kanske iväg
med cattis å sola? ah, sen på fredag ska jag å tina till avesta å kolla efter
juklappar :) det är planerat att elin ska komma nästa helg också, men jag
funderar på att be henne komma hit i helgen i stället, för annars kommer hon
inte få träffa annirene nått. men men, vi får se hure blir. sen så ska jag va med
niklas nästa helg också, bara för det behöver vi just nu! :) trevlans kanon, ja <3
men nu ska jag nog gå å sova efter att jag skrivit hejdå &godnatt till rasse&lunkan!

tjo hejhej då!
image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0