28/11 -07!

idag så började dagen med svenska. den lektonen var rätt lat idag (:
sen så hade vi samhäll &där var orsida våran hjärna, för vi fatta inget.
sen så fick jag även prata med aggie om betyget, men hon visste inte
vad jag hade pga att jag inte har lämnat in det senaste arbetet än. ;P
sen hade vi kristinas lektion &jag blir så jäkla trött på henne så det
finns inte! men i alla fall, ¨men vi gjorde inte så mycket där heller så.
sen åt vi &efter det åkte jag hemmåt, väl i nbg, där det stod en taxi å
väntade, så fick jag &sara stå å frysa, vi höll på å gå i taket på nbg's taxi!
den som stod där när vi kom, åkte precis när vi närmade oss bilen.
sen kom det ingen ny. förrens en halvtimme senare?! de hade visserligen
bara gjort ett litet fel, men vi två höll på att frysa till döds så vaffan!
när jag sen kom hem, så var jag duktig &pluggade (; jag gjorde klart
papprena till ylvas lektion, resten tar jag imorrn eller så. men nu
ska jag nog ta å gå in i duschen eller nått, sen kanske det blir lite plugg.

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0