29/11 -07!

Idag så fick jag veta att jag klarade datakunskapsprovet! ;D tihihih!
efter datan, så gick jag, cattis &annirene upp till fagerliden, för där
skulle vi åka skridskor (; det började med att walle fick sätta sig &
knyta cattis skridskor, för micke var visst inge bra på det, nått sånt?
efter det så vare bara ta sig ut på isen &det var rättså ovant måste
jag få säga va ;o ja som fan! men men, man blev van tillslut. sen
innan vi slutade, så blev vi indelade i grupper &då skulle man göra
ett lite framträdande. jag blev i samma grupp som cattis, annirene,
amiis, johanna &evelina. vi var bäst också, det hörde man på den
helt underbara publiken! (resten av klassen), vi fick till &med våran
lärare att filma oss, så duktiga som vi var ;D sen gick jag, annirene,
cattis &orsida över stan mot skolan. väl vid skolan så gick annirene
hem &jag, cattis &orsida gick upp å käkade tillsammans med två
andra i våran klass, evelina &johanna. de alla klagar på att jag äter
så lite, så jag gick å hämtade mer bara för det x) hahha. men men,
sen så gick jag, cattis &orsida å pluggade lite med vårat arbete som
vi håller på med på ylvas lektion. sen så tog jag bussen hem 15.20.
sen så kom jag hem &då satte jag mig här, så nu har jag gjort klart
uppgiften som vi håller på med på gunnars lektion &så har jag även
de som jag ska säga på ylvas lektion när vi redovisar! så det är rätt
skönt å ha det klart, så nu kan jag sitta å nörda här &sen ska jag in
i duschen lite senare. men nu är jag så trött så jag tare lite lungt! (;

tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0