13/4 -08!

Fyfan, dagen efter är fan aldrig rolig!

Haha, nu kanske inte ni fattar någonting? Nej. Men i alla fall så bestämde jag mig för att följa med mor och far till Hallstahammar. Vi hade ju åkt bil hela dagen redan tyckte jag, men men. Det var crousing i Hallsta, så vi bestämde oss för att åka dit. Väl där så var det helt dött, typ inge bilar. Men det blev kul.
Det var en tant som skulle ha skjuts hem, tror jag, ingen uppfattade vad hon menade, för hon var allt annat än nykter. Vissa sa att hon var gravid, och ja, det såg så ut. Men vem fan är så dum så att man dricker när man är gravid? I vilket fall så gick hon och öppnade allas bildörrar, sen när hon inte kunde få skjuts så blev hon alltid sur och smällde igen dörren.
Men i vilket fall, så bestämde jag mig för att vara med bror och hans vänner istället för med mor och far. Mamma och pappa åkte hem rätt tidigt och hade jag åkt med dom så hade kvällen inte blivit lika rolig. Haha.
Jag träffade även på Alexandra och Adina från min klass, det var trevligt :)
Men i vilket fall, så blev det onyktert mot en halv två på natten, så det var det jag menade med ' Fyfan, dagen efter är fan aldrig rolig!' Haha. I vilket fall så sitter jag hemma hos bror nu, för jag sov kvar här, och jag ska nog försöka åka hemmåt snart, för jag måste duscha, det behövs. Sen måste jag tyvärr plugga, för imorgon har vi något prov i skolan, jag har inte äns läst häften så. :/

Tjo hejhej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0