5/4 -08!

Nu har jag varit såhär kass på att minnas bloggen igen.
På natten den 26:e, så var Lillen väldigt gullig och ringde mig för att höra hur det var med mig efter allt som hänt. Det gjorde så att jag mådde mycket bättre och hade mycket lättare att somna den natten.
Sen på fredagen, den 28:e, då umgicks jag med Tina, vi kollade på film och så sov hon hos mig.
Sen gjorde jag inte något speciellt alls, förräns den 1:a april, då åkte jag och Cattis till Västerås. Vi shoppade upp hela våra studiebidrag typ.
Sen på onsdagen, 2:a april, då åkte vi till Surahammar och umgicks med Kim & Tim.
På torsdagen, 3:e april, följde Cattis med mig hem efter skolan. Vi kollade på Step Up och käkade pizza. + Att hon äntligen fick sin julklapp, lite lagom tid. Haha!
Igår, då skulle jag har varit med Alex efter skolan, men det blev inte så. Så vi får ta det en annan dag. Men jag ringde till Cattis på kvällen, som var själv i Surahammar. Hon ville att Linnie skulle prata med mig, men när hon sa vem det var i telefonen, då vågade han inte. Så jag fick prata med Tompa istället, han fick mig nästan att komma dit och festa med dem. Men det blev aldrig av det heller. Så det blev bara att sitta hemma och glo film hela kvällen.
Idag, ja.. Jag har inte gjort någonting alls, precis som igår. 
Just nu sitter jag och kollar lite smått på 'Körslaget', fatta att kunna sjunga så bra som dom kan! För er som inte vet vad det är så kan ni kolla på tv4, på Lördagar kl.20.00! Blir nog till å krypa ner i sängen och kolla på film sen, för det är alltid mycket mysigare än att sitta här.

Sen måste jag säga att jag är så grymt glad över att jag och Elin är sams igen, efter en del tråkigheter. Som vi sagt, så kan vi lösa allt skit som händer mellan oss. Det är väldigt bra tycker jag. Just nu saknar jag faktiskt henne riktigt mycket. Det är mindre bra. Men jag älskar henne, enormt mycket! Så jag hoppas vi ses snart gumman. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0