24/8 -08!

Nu sitter jag har, funderar på vad jag ska ha med mig till sundbo imorgon. Cattis har kommit med några idéer, men jag minns inte allt hon sa. Haha.
Men men, kommer säkert på det. Lär ju i alla fall packa idag, eftersom att vi åker imorrn på skoltid.

Igår var jag i alla fall med pappa upp till Borlänge och tittade på rallycrossen. Dock fick nästan alla punktering, så det fick inte allt för bra för varken kusin eller Jocke. Men Jocke kom visserligen till A-finalen och kusin kom till B-finalen. Så det var ju rätt bra ändå.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag ska nog bara in och duscha snart, sen packa allt som behövs. Så nu ska jag sluta skriva. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0