26/8 -08!

Nu sitter jag här, helt slut, helt trött, helt hungrig.
Jag har ätit jätte lite under tiden vi var i sundbo och jag fick sova tre timmar.
Det var kallt duggregnade ute idag när vi skulle paddla hem.

När man tittade ut mot vattnet och tänkte att där ska jag, jag som är livrädd för vatten, sitta i en kanot och paddla.. i ca 2 timmar. Nej. Då hjälpte inte Dennis försök att lugna mig längre, utan jag sa till läraren att jag inte skulle klara av att paddla, så jag och Orren fick åka buss tillbaka.
Vi lär väl tacka Denise och Madde för det, eftersom att dom tog våran kanot istället. Tack!
 
Men gårdagen var lyckad.
Sammarbetsövningar, skräckfilm, spökhistorier ute i skogen och spökvandring. Kanon!
Det ända minuset var väl att Cattis skrek mig döv och krossade min hand ett x antal gånger, men det hör till.

Efter spökvandringen så var det bara å härja fritt. Tills klockan 2 då det skulle vara tyst, men ändå.
I våran stuga somnade de flesta mellan 3-4, men Cattis höll mig vaken tills 5. Då jag antagligen somnade. Eller i alla fall nån gång runt 5-6.
Sen vaknade man vid halv 7 för att Cattis kommer in i stugan och ska åka hem. Sen somnar man om på en gång. Och sen upp vid halv 8 för att fixa frukost till alla. Usch. Idag är man seg säger jag bara!

Sen nu sitter jag här, det första jag gjorde när jag kom hem, det var att duscha. Det var skapligt skönt kan jag ju säga. Sen så nu ska jag nog snart käka, för andra gången här hemma. Sen ska jag bara krypa ner i sängen och kolla på One Tree Hill.

Jag är trött! Vill bara sova! Men kan jag inte ännu, för då kommer jag vakna i natt och inte kunna sova mer.
Imorrn är det skola, men dock bara en lektion. Tjugo i två på eftermiddagen. Troligtvis så ska jag, Orren och Cattis upp och simma innan dess. Men vi får se. Får se om Cattis ens kommer till skolan imorrn?
Men det hoppas vi!

Nej nu ska jag tacka för två trevliga dagar med 1&2BF och ja, Tack!

Ska sluta skriva också, för min mage kurrar. Hejhej.



Jag bjuder på denna bild från när vi 2:or spelade brännboll mot 1:orna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0