31/8 -08!

Nu är jag hemma och nu ska jag snart sova.

Jag försvann iväg till Hallsta igår efter lite tjat på pappa om skjuts. Jag blev mött av Dennis och sen gick vi till en källare där folket lanade. Dampade killar allihopa kan jag ju säga på en gång. Haha.
Efter att vi setat där i källaren ett tag så stack vi upp på ... samhället(?). Där jag och Dennis hyrde film. Sen gick vi hem för att titta på den. Fast den var inte speciellt bra.
Skyller på Dennis.

Tillslut, kanske runt 5-6 så somnade vi. Och vaknade vid 14. Sen låg vi kvar å hade mys tills jag skulle hem vilket var två min innan tåget kom, 20:30 på kvällen. Japp, så blir det om man är lat. Men jaja, trevlans var det och nu är jag ändå trött och jag ska fasen få gå och sova nu. Mitt fel att jag sitter kvar, men ändå. Haha.

Imorrn blir det i alla fall skola igen, tråkigt faktiskt. Men jaja. Sånt är livet. Jag ska i alla fall sluta skriva nu, sen skriva godnatt till AnnIrene och sedan läsa Dennis sms. Nördskrivande asså.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0