5/8 -08

Jag kom precis hem från mormor typ. Var där en sväng med mamma, pappa och bror Robert. Riktigt längesen som man var hos henne faktiskt, usch vad elak man känner sig!
Mer än att hälsa på henne har jag nog inte gjort under dagen, mer än att seta å nött Gossip Girl för att Dennis gett mig tips om att kolla på det. Det är faktiskt bra, men eftersom att jag blev avbruten i tittandet när vi skulle till mormor, så ska jag nog snart försöka sätta mig och kolla vidare på det snart.

Imorgon ska jag nog försöka orka pallra mig upp i tid, så jag kan följa med mamma och pappa när de ska skjutsa bror John till arlanda. Lär ju "vinka hejdå" som mamma sa. Lite söt-lillasyster lär jag väl vara :)

Men nej nu ska jag nog kolla min bdb lite snabbt, snacka klart med Dennis och sen poppa popcorn och kolla vidare på Gossip Girl. Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0