10/12 -08!

Nu sitter jag här i skolan ett par timmar tidigare än vad jag borde. Jobbigt värre. Men så blir det när bussarna inte går ända hem till mig.. Ja jag bor lite utanför, buhu.

Men i vilket fall, jag kommer troligtvis få sitta här själv, ända tills Cattis slutar. Vilket är om kanske typ..1-2 timmar? Men usch liksom. ..Fast nu fick jag ett sms från henne: "Jag tror jag slutar snart" - liksom happyface på mig då. Haha.

Men jaja. Jag stör mig lite på dessa jävla datorer i skolan, för jag vill in på min bilddagbok? Ja precis.

Men nu har inte jag något att skriva, eller det hade jag inte ens från början. Btw, jag fyller 17år och en månad idag. HAHA.

Ja jag är lite udda :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha jg hra ju slutat nu ;)

2008-12-10 @ 10:21:15
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0