15/12 -08! Dagen som gått:

Usch vad trött jag är på skolan just nu. Längtar verkligen super mycket till lovet!


Men ja, min dag har inte varit toppen heller. För skolan kändes meninslös och jag är bara trött. Vi hade musik först och det var faktiskt rätt så kul, jag och Orren skötte trumspelningen. Hon slog med pinnar som normalt folk och jag satt på golvet och skötte fotpedalen som bara jag kan. Haha. Ja, jag är inte som andra. Men det är en bra sak tycker jag.


Sen hade vi engelska där vi kollade en kortis på Simpson. Haha. Det var juligt värre, Bart äldrar julgranen och usch vad tråkigt det skulle vara om det hände på riktigt. Men nåja. Sen hade vi prov och prat och sånt tråk på naturkunskapen. Jag är glad över att det tydligen bara är 3dagar kvar denna vecka. Fyfasen vad skönt!


Men ja, efter skolan så åkte jag och Mamma till västerås där vi köpte mer färg till mitt rum och lite små ätbara saker. Mer har faktiskt inte hänt idag.


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0