16/12 -08!

Jag gjorde ett stort misstag igår! Jag valde fel linser när jag skickade efter, så antagligen kommer jag inte få några alls. Ja Amiis tycker det är skitkul och retas, men bu så ledsen jag är för det. Ajaj.

Jag sitter i alla fall i skolan nu har precis gjort klart ett helt arbete. Nu känner jag mig mycket stolt. Ja det är sant. Man kan ju faktisk tycka att jag är bra. Om ni vill alltså! För jag började med det idag och jag är klar. Resten av klassen har jobbat med det ett tag och dom blev med klara idag. Jag är bra! Haha.

Men nu när jag väl sitter här och skriver (för Cattis skull) så kan jag även passa på att säga GRATTIS till henne! Hon har idag varit utan cigg i ett helt år! Ja det är faktiskt sant. Bra gjort bästavän <3

Men nu ska jag sluta för nu ska jag väl till lektion igen.

Kommentarer
Postat av: Cattis

tack beby <3 jag är duktig.

Men du är oxå bra som hann klart med arbetet.

2008-12-16 @ 14:51:51
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: klart vi är beby, kan inte bli snyggare (A)

2008-12-16 @ 18:17:01
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0