19/12 -08!

Jag och Cattis blev besvikna för att Robin E satt under hela hans framträdande. Vilket gjorde att vi inte såg något. Men hörde gjorde vi, bra är han.
Sen skulle vi ta bild, men gud så folk är. Lyssa hur det var;

En tjej skulle stå bredvid honom för att hennes kompis skulle ta en bild på dom.
Tjejen: "Jag är helt nervös!"
Robin E: "Hm.. Ja men det är ju onödigt"
Alla börjar asgarva och det gör jag och Cattis också.
Sen går hon därifrån och ska kolla på bilden och tror ni inte på fan att hon står och skakar som ett asplöv eller? Å herregud.

Men jaja. Nu är jag och Cattis hemma och vi har nyss tjockat i oss kebabrullar för hela slanten. Sen blir det väl massa film, får väl se.

Ante vill dock att vi ska komma till Hallsta och festa imorgon, men jag är typ 100%säker på att Cattis inte vill till Hallstahammar. Hahahah! Olika anledningar och jag nämner ingen.

Vad har ni gjort idag?

Bjussar på en bild då han gör en vacker min.

Foto taget: Cattis, med min kamera ;)

Kommentarer
Postat av: SARAH

Hejsan!

Jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att du svarade på:)

Intressant blogg föresten!:)

Kram Sarah

2008-12-19 @ 21:54:06
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0