20/12 -08!

Ojoj, det blev läskigt igår när jag och Cattis skulle sova eftersom att hon fick riktigt ont i magen och då menar jag verkligen RIKTIGT ont. Det är inte alltid lätt när man är med någon som får så ont för man vet verkligen inte vad man ska göra. Men jag försökte ge henne tips till hur det skulle hjälpa och jag fick hjälpa henne så gott jag kunde. Men tillslut somnade hon och vi sov kanon.

Idag så har vi inte hunnit vaknat riktigt ännu. Men jaja, jag lär väl sluta skriva och slå in Cattis julklappar så att hon kan få dom någon gång. Hon är helt galen för hon måste tydligen ha klapparna NUUUU!

Men jag skriver mera senare :) Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Cattis

ja det gjorde verkligen riktigt ont :(

2008-12-20 @ 14:40:31
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0