26/12 -08!

Juldagen blev en dag utan uppdatering har jag märkt. Förlåt för det.

Men jag har haft någonting att göra hela tiden. Tror det eller ej. Men jag har i alla fall vart och firat lite jul med mina kusiner och mammas bröder.

Sen blev det hem och fixa in alla mina grejer i mitt rum, så nu sitter jag här på en datastol inne på mitt rum istället för i min säng i vardagsrummet. Haha, visst låter det knäppt? Men det är ju så att jag har rustat mitt rum så då har jag sovit i vardagsrummet. Men nu sitter jag här, mitt egna rum. Skönt säger jag bara!

Men nej, jag funderar på att sätta igång någon film. Eller något annat. Känner att jag är trött men inte såpass trött att jag kan somna. Haha.

Men men, mina jul har varit brao! Hur har eran varit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0