3/12 -08!

Grattis till Malin idag! Hon blir hela 18år, ojoj!

Jadu, idag är jag trötter.
Dagen började med att jag mötte Orren vid aulan kvart över 8. Sen gick vi mot trafikkunskapen och där satt jag och höll på att somna. Efter det så var det bara vänta på att Cattis skulle sluta, som vanligt. Sen när hon var klar gick vi upp och käkade. Stackars Cattis blev skrämd, som alltid av *NoName* Haha, lite kul är det faktiskt. Sen hade jag prov på samhällen då alla andra hade idrott, det gick nog inte så bra tror jag. Men men, jag får skylla mig själv.

Ja jag hade fler lektioner, men jag orkar inte rabbla alla. När jag kom hem så satte jag mig i alla fall och skrev ett arbete, ett helt. Jag känner mig sjukt stolt att jag gjorde det utan att kolla Bilddagboken x antal gånger under tiden, det brukar jag alltid. Plus att det känns som jag om gjort ett bra arbete. Ja, pluspoäng till mig. Haha.

Men nej, nu har jag som vanligt ingeningting att skriva om. Så nu ska jag svara Cattis och älsklingen på msn SEN blir det att kolla min bilddagbok, haha. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0