10/1 -08!

Idag så är jag på riktigt bra humör, jag har visserligen ingenting att göra. Men jag är glad och det gör allt mycket bättre.

Annirene ringde igår klockan 22 på kvällen, hon frågade om jag inte kunde komma över till henne, eftersom att de hade tjejkväll där, det vore helt skojj att få komma iväg, eftersom att jag har setat hemma hela helgen, men dock var det för sent. Så jag fick sitta kvar i mina pyjamaskläder och nörda vid datorn, dock var det det inte speciellt mycket kul som hände. Eftersom att alla festade / gjorde något annat kul.

Men i alla fall så har jag fått rabblat om och om igen vad som sades mellan mig å snyggingen igår, helt söt är han och det är liksom som en dröm just nu. För jag har aldrig haft sån här tur när det gäller killar, så det glädjer mig. Men just nu så tänker inte jag skynda på någonting, för jag vet hur det bli då. AnnIrene och Cattis är i alla fall värlens sötaste! För de säger så mysiga saker och det gör mig bara ännu mer glad;

PACKAR` caaattis säger (12.56):
OMG :D
PACKAR` caaattis säger (12.56):
DET KOMEM BLI NII :D:D:D::D:D:D::DD:D skolans kärlekspaaaaaaar :D
----

,´ ann irene rörvik, säger (17:16):

men jag hoppas fan att det blir nått mellan er :D fyfan vad glad jag skulle bli då för det förtjänar du verkligen :D

Jag tackar er så det inte finns ord för det, för jag är redan glad som fan, men ni säger så mycket och jag lovar, jag blir överlycklig! Det är klart, jag ska inte ta ut allt i förskott nu och tro att allt kommer att hända, men tro mig. Jag är glad åt att jag har er i alla fall. Jag älskar er så himmlans mycket och vad som än kommer hända nu, så släpper jag inte er. För Cattis var söt nog och fråga det också, men jag kommer aldrig släppa er, ingen av er!
Nu har jag i alla fall ingen aning om vad jag ska göra, men imorrn är det i alla fall dags för Västerås tillsammans med Tina, hon ska till tandläkaren och jag är ju alltid så snäll, så jag ger henne sällskap. Men jag ska ju såklart göra något för mig själv också, så jag ska gå och klippa av mig håret, det känns mindre bra, dock ska inte allt av, men det kommer bli så mycket kortare. Men jag får skylla mig själv, för jag klipper aldrig håret regelbundet. Det lär jag göra om jag vill skaffa långt hår. Så jag ska i alla fall börja med det nu, det är lite smartare så! :)

Tjo hejhej då!


Kommentarer
Postat av: amanda

vem är killen ? :O ;)

2008-02-11 @ 23:18:49
URL: http://shootdownthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0