11/1 -08!

jag var hemma idag också från skolan, eftersom att jag mådde illa igår kväll, så tyckte pappa
att det var lika bra att jag stannade hemma. så idag har jag gjort samma gammla vanliga hela
dagen, tv, data, tv, data osv. inte så kul, rätt segt, men aja. nått jag börjar bli trött på det är bdb,
den krånglar heeela tiden, &nu är det någon som tagit sig in på deras databas(?), så nu kan
man inte logga in, så därför var jag tvungen å byta lösen på alla ställen där jag hade lika, vilket
var typ över allt. men men, får väl se när de fixar det så att man kan logga in igen. men nu så
börjar jag bli riktigt hungrig, så jag hoppas maten är klar snar, men nu ska jag sluta skriva.

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha kanske lite överseriöst o byta lösen överallt? :P Menne men äru frisk?

2008-01-11 @ 22:38:51
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0