4/1 -08!

jaadu, idag vet jag inte vad det är med mig, eller ah.. just precis NU, för jag är hyper.
pratglad å helt enkelt.. glad? ja det är fan bra, men kanske blir jobbigt i längden? äh!
i vilket fall, så har jag & cattis kommit på att vi inte får prata om / med killarna vi gillar,
om det nu inte är så att de skriver / säger något till oss först, då får vi prata med dem,
men det lär ju inte ska hända med killen jag gillar. nog om det, jag har även kommit
på lite saker som jag ska göra det här året, som jag inte gjorde förra. för kolla;
jag kollade igenom min bdb å skrev vad som hänt för varje månad, å det var rätt kul.
sen så gjorde jag samma sak fast på bilder på mig själv, så jag såg förändringen på
mig &på mitt liv! :D askul igentligen, nästan ingenting är idag, som det var för ett år
sedan. å därför så tänkte jag, att för att enklare få ihop det till något kul att se tillbaka
på år 2009, &självklart resten av livet. så tänkte jag att varje månad så måste jag ta
en bra ego bild på mig själv, så jag kan göra samma sak nästa år, som jag gjorde
i år. sen så ska jag även den första varje månad skriva vad jag tror kommer att hända,
kommer jag vara glad den här månaden eller kommer jag att vara ledsen?, kommer
något kul att hända? helt enkelt, kommer månaden vara bra eller dåligt? sen den
sista varje måndag, så skriver jag hur det var! :D vad stämde &vad stämde inte. fattar
ni? ah ni?, vilka är ni nu då? haha, jag vet inte.. finns nog ingen som läser mig blogg?
eller gör det det? nej, sak samma. i alla fall så har jag skrivit en bit nu, tro mig jag
skulle kunna fortsätta hur länge till som helst, men mamma kommer säkerligen börja
klaga för att jag sitter här och "knackar", tangeterna ni vet, vill på ta om det ha ett nytt
tangentbort! , men i alla fall så ska jag sluta skriva nu, för simon har skrivt å väntar på svar.

tjo hejhej då!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Jag fattar ;)

2008-01-06 @ 22:19:13
URL: http://qvistmartina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0