15/7 -08!

Ojoj, dagarna går.

Imorgon kommer troligen elin hit, inte helt bestämt än, men jag hoppas. För sen åker hon hem på Torsdag igen i sådanna fall. För sen på Fredag åker jag iväg med familjen. Fasen vad skönt det ska bli!

Jag har precis kollat runt efter någon ny mobil, så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem. Se om vi kan beställa en ny. Jag har ju så att jag får byta efter ett år. Och jag är himlans trött på min så. Men men, får väl se hur det blir med det. Kan ju inte räkna med att få allt här i världen.

Men nej, jag har fan ingenting att skriva nu heller. Jag vet inte äns varför jag satte igång och började skriva. I alla fall så fyller Lillen 16år idag. Grattis till bästaste "lillebror" <3

Nej nu vet jag inget mer. Ha det bra alla. Hooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0