10/11 -08!

Grattis till mig och min älskling är underbar!

Ja, jag skrev ju inte nu innan klockan blev tolv men i vilket fall så kom jag hem från Dennis runt 22. Vi har haft det bra i helgen. Visserligen har vi det alltid, men ändå. Som firande för våran första månad tillsammans så tyckte han att vi skulle bada med tända ljus, käka och kolla på någon mysig film. Är det inte sött?
Men eftersom att jag kom så sent hem till honom, så blev det då att käka plankstek med tända ljus och en vas med?.. Jo, 10röda rosor. Fysatan vad jag är glad åt att jag har honom. Och under natten till söndagen så gjorde han mig helt stum. Jag älskar dig - det var vad du sa och älskling, jag älskar dig med!

Men ja, nu ligger jag här i min säng och kollar(lyssnar) på idol som jag missade i Fredags. Ha fått en känsla av att det var Lars som åkt ut? Men vad vet jag, det märker jag väl snart. Haha. Jag är på väg att bli sjuk, igen! Illa, men sant. Ha ont över allt och fryser som en galning.

Det är i alla fall min födelsedag idag. 16:02 fyller jag 17år. Jag har fått ett perfekt liv i present. Tack!

Nu ska jag svara på Dennis sms sen kolla vidare på idol och sen blir det till att sova, måste ju trots allt upp i tid för att sjuk och trött orka vara på praktiken imorrn. PUSS

Rosorna från älskligen <3

Kommentarer
Postat av: Cattis

fyfan vad söööt han är! ;)

Grattis min älskade vän <3

2008-11-10 @ 18:44:17
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0