16/11 -08!

Min helg har varit fram och tillbaka. Då menar jag inte "Bra och dålig" utan "Hit och dit" haha.

Fredag: Går upp runt 10 för att jag ska hinna fixa mig innan bror kommer för att skjutsa mig till skolan. Fixar mig och grejer sen 11 kommer han och ska hämta mig, precis samma sekund som jag ska gå ut till honom så får jag ett sms från AnnIrene att hon inte ska till skolan så det är bara att tacka ändå men sen tyvärr be bror åka iväg själv.
Timmarna går sen och 13 så kommer bror och hämtar mig, skjutsar ner mig till bussen som går 13:15. 13:48 sätter jag mig på tåget mot Hallsta. 14:30 är jag framme och möts av Dennis lossaspappa som skjutar mig hem till dom.
Sen umgås jag med min älskling några timmar och hoppar på tåget hemmåt (som elin sitter på) klockan 17:30.
Sen spenderas resten av kvällen tillsammans med Elin, med massa gottigott och film.
Jag är ju fortfarande inte helt frisk så när man la sig ner för att sova, ja då blev man gensat täpt i näsan. Jippi.

Lördag: Vaknar vid 11-12 tror jag. Dagen blev mest spenderad i Västerås faktiskt. Åkte dit för att köpa en jacka till mig.
Hade räknat ut att jag hade 2000:-.. hur mycket hade jag då när jag stod där i kassan med en jacka för 1499:-? JO.. 1400:-.. kan man räkna så fel?.. Ja tydligen. Fick som tur var låna 100:- av Elin, min räddare i nöden så nu har jag en snygging jacka. Kan fixa bild på den sen. Om ni vill se?
Nåja, innan vi åkte hem så gick jag och Elin runt inne på IKEA. Sen åkte vi hemmåt.
När vi kom hem så blev det bara att kolla igen en massa gamla bilder på oss, sen lägga oss för att kolla på film och sen sova.

Söndag: Planerade att gå upp vid 9 men blev väckte av pappa 11. Vi var för trötta så.
Men trots att vi var trötta och gick i sömnen, så fick vi i oss frukost och vi fixade oss. Elin packade ihop sina saker och jag sysselsatte mig med vad vet jag.
12:20 åkte vi mot tåget och vi kom denhär gången i tid! Happyface för det. 12:48 kom tåget och eftersom att Dennis fortfarande inte hade skrivit något "jag är vaken nu" - sms. Så fick jag lov att ringa och väcka honom.
Dennis - Mmm (Han lät faktiskt glad, haha) 
Jag - Är det du som är vaken eller?
Dennis - Jaja det är klart
Jag - Haha säkert
Dennis - Ja men du tror ju aldrig på mig så
Jag - Men det gör jag ju. Men du svarade ju inte på mitt andra sms ju?
Dennis - Nej.. Men jag var vaken.. Jag somnade bara om
Jag - Haha ja men precis, då är du ju inte riktigt vaken

Osv.. Tänker inte skriva allt. Men liksom har man en seg pojk eller? Haha!
Nåja, sen satt jag och babblade med Elin tills jag 13:30 var i Hallsta. Älskling mötte mig där och vi åkte hem till han. Resten av kvällen spenderades med andra ord med honom. Mysigaste människan i världen.
(Förutom då han är spåpass nörd att det första han gör när jag kommer dit är att sätta sig och spela. Men det hör till, haha. Han tjatade dock till sig att jag skulle sitta i hans knä så att jag var i närheten av honom. Min Dennis. Jag älskar honom!)
Och Elin var gladast för att hennes Jocke sa att det snöade massa i Eskilstuna också, haha. Glad för din skull sötan, för så mycket julfreak som du är. Så är ju snö allt som krävs för att du ska vara glad ett bra tag till liksom. Och såklart så älskar jag henne också!
20:30 hoppade jag på tåget hem från Dennis. Fick dåliga tankar när jag satt på tåget då:
Tänk ifall tåget skulle spåra ur.. Jag skulle aldrig mer få träffa honom! Usch! Tanken bad mig dock Dennis att slå bort, för den var inte bra tyckte han. Inte jag heller, haha.

Men nej ni, nu tog det tid att skriva dehär megalånga inlägget. Så nu blev det en ny dag. Men tänk er att jag helt enkelt skrev det på söndagen. Haha. Jag är så krångling ibland jag.

Men nu ska mina gaddar borstast, sen ska jag nog försöka att få mig lite söms. Godnatt.

Jag & Elin är egoister <3


Kommentarer
Postat av: Bäby<3

SNÖÖÖÖ:D<33333 JAG ÄLSKAR DIG<3333

2008-11-18 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0