23/11 -08!

Helgen har varit toppen hemma hos min baby. Det var trevligt hos hans kusin och det var mysigt med Dennis.
Jag saknar honom redan.

På vägen hem, på tåget, så såg jag att en tjej satt och spelade The Sims, så då blev jag sugen på det. Därför skrev jag sms till bästaste Cattis och bad henne ta med mitt spel till skolan imorgon, som hon har lånat.

Men nejni, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig tillrätta i sängen. Efter att sötaste Lolla har vaknat kanske? Hon har somnat i sängen bakom mig nu. Så sjukt söt!
Det är min brors kompis hund, så ni fattar vem jag snackar om. Haha.

Jag bjussar därför på en bild på henne. Erkänn söt?

Kommentarer
Postat av: natta

åh vilken sötis!

sv:nja,tycker inte vi är så lika:S

2008-11-24 @ 09:01:06
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0