27/11 -08!

Nu sitter jag här i skolan tillsammans med Amiis och Cattis. Vi ville nörda och kolla våra bilddagböcker. Men nejnej, skolan är ju så elak. Så dom har blockat sidan.

Men ja, bussen väntar jag på just nu. Jag och Amiis rättare sagt. Men det tar ju ca 30min till.
Sen när man kommer hem, då vet jag inte alls vad jag ska göra. Måste nog försöka plugga. Men jag har inte så mycket ork för det. Det är ju så sjukt mycket som ska göras i skolan just nu.

Men nu ska jag sluta för jag har inget att skriva.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Svar: Ja det var verkligen kul på sundbo, förutom när jag inte kunde sova, sen när jag väl släckte började emil typ knacka ju, :/ ;)



Juste jag hade glömt att plugga, Oj ! :o

2008-11-27 @ 20:19:29
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: annirene

jag kommer bryta ihop för jag kommer inte orka med allt i skolan :/

erkänn ni saknade mig idag, haha :P

2008-11-27 @ 20:46:07
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0