4/11 -08!

Jag är trött och ge mig fredag nu!

Ja usch ja, inte kom jag i säng så mycket tidigare inatt heller. Fy på mig. Jag är dötrött nu. Så ska jag snart iväg till alla barn, usch säger jag bara. Man blir så sjukt trött. Allstå det är enormt. Men dom är söta, sen finns det ju vissa som är lite dryga. Men det är väl sånt man får leva med, barn vettni.

Och imorgon är det prov på idrotten tror jag att jag såg igår. Ja, det är ju bara ge mig ett stort lycka till. För jag ska läsa häftet för första gången idag, hade helt glömt det. Fy på mig igen.

Men nej, som alltid har inte jag något att skriva. Så jag sluta nu och lägger ner vad som ska med till praktiken och snart ska jag ju åka dit också så. Usch.. jag vill bara sova

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0