6/11 -08!

Hemma för idag och veckan är snart över.

Jag tycker bara att dagarna på praktiken går snabbare och snabbare. Jag är så van och vet allt vi gör.
Kommer dit 8.30 då kommer dom ner från frukosten.
Efter att de tvättat av sig så är det fri lek till 10.
Sång och frukt till 10.30
Sen tvättar de sig, kissar och klär på sig.
Sen är de ute och leker, till 11.30/12.00 tror  jag.
När de kommer in tvättar de sig sen upp och äter.
Till 12.30. De minsta sover då (och jag har en halvtimmes rast)
Mellan 14-15 så vaknar småttingarna och dom får piggna till lite.
15.00 är det mellis till 15.30. Då slutar jag.


Så... det känns rätt kort, haha. Men barnen är söta.

Men idag hade jag helst vart ledig och spenderat dagen med min baby. Men men :/ Illa att det är mitt i veckan.

Elin kanske, bara kanske. Kommer hit imorrn. Kul! I miss my BÄBY :D <3

Nä.. har inget att skriva. Det ända jag är bra på att skriva är känslor. Haha!

Kommentarer
Postat av: Cattis!

hehe sådär har vi oxå typ ;)

2008-11-06 @ 18:42:55
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0