22/10 -08!

Äntligen lov, härligt värre.

Ja, jag har varit hemma från skola/praktik hela veckan och jag blir hemma imorgon också. Men jag ska intebara sitta hemma imorgon utan jag kommer att spendera min dag med bästaste Cattis. Det ska bli kul eftersom att det var längesen som bara hon och jag hittade på något - sakna henne!

Annars vet inte jag mer vad som händer. Måndag blir det tandläkarbesök, tidigt på morgonen. Inte kul, för det är lov. Fydå vad efterlängtat det är säger jag bara! Blir antagligen mestadels tid tillsammans med älsklingen. Men jag ska inte säga för mycket.

Jag har inte ens någonting att skriva, dehär är ju inte intressant alls.

Men ni kan gärna titta in på min bilddagbok och lämna spår efter er:
http://Fevelina.bilddagboken.se

Som jag sa, jag har inget att skriva. Jag slutar därför nu. Äter, sen kanske kollar på film. Vi får väl se.
Hejdå allesammans (:

 
Jag bjussar på mig och baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0