27/10 -08!

Jag är superglad och upp tidigt första dagen på lovet.

Ja, det säger ju de mesta. Klockan 7 fick jag lov att gå upp imorse eftersom att jag skulle till tandläkaren. Töttsamt ju. Första dagen på lovet och allt. Menmen, jag kanske slipper tandställningen snart i alla fall.
Det blev hem och vänta tills mamma kom hem sen, och när hon kom hem då blev det att åka till avesta och kolla efter en dator. Här sitter jag nu, egen dator med internet och allt. Shiises vad glad jag är!

Jag har tjatat i år efter en!

Men men, nej jag ska nog hoppa in i duschen nu, sen packa väskan för imorgon åker jag till min extremt saknade älskling! Sen hem till kusin på lördag, hon fyller ju 3år. Usch vad tiden går!

Nu ska jag sluta skriva, men jag kan ju alltid länka till min bdb så ni får se min vackra dator! (jag vet att bilden är liten:/)
http://fevelina.bilddagboken.se/p/show.html?id=286222202&directlink=1

Kram å hejhå (:

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: aaru det verkade ju som en bra lösning för stunden men tror du inte att hon kom hem till mig istället då? usch och fyfan säger jag vara xD





haha visst äre skönt med en laptop, att kunna sitta vid datorn överallt :D

2008-10-28 @ 00:32:59
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0