3/10 -08!

Trött och ensamshopping.

Idag försov jag mig IGEN, dock så hann jag i alla fall med bussen idag.
Dagen  var rätt lat egentligen, men ändå är jag sjukt trött! Hade matteprov, och nej.. det gick inte alls bra.

Jag shoppade i alla fall efter skolan, eftersom att ingen kunde följa med så fick det bli att åka själv. Jag handlade upp ca 750kr och det känns som om jag gjort bra köp. Men jag måste då erkänna att det är rättså tråkigt att shoppa själv. Usch.

Imorrn ska det nog bära av hem till Dennis, sover där till söndag sen på söndag så blir det antagligen bara duscha sen sova. Sen börjar den där dryga skola igen, ja usch vad jag är trött på den nu. För jag är så enormt trött på dagarna eftersom att det är så himla långa dagar. Blää!

Men nu väntar min mage på mat och Dennis väntar på ett svar på sitt sms, så jag lär sluta skriva. HojHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0