7/10 -08!

Vårat datum var igår och nu har jag ont i magen.

Innan 00.00 så kom det fram att jag och Dennis är tillsammans nu, så 6oktober är vårat datum och det är jag glad över. Mycket glad över! <3

Nu sitter jag i skolan, sista lektionen, har svenska men gör ingenting, kollar bara runt på bilddagboken och väntar på att klockan ska bli tio över fyra så att jag får åka hem, jag har verkligen sjukt ont i min mage just nu och varför vet jag inte.

Men imorgon är jag ledig, så ska jag sova ut. Tack för det. Nu orkar jag inte skriva mer därför pyser jag nu.


Förresten så förlovad jag mig med min bästaste Cattis igår också ;)

Kommentarer
Postat av: annirene

hihi ni är så söta du och dennis, är jätteglad för din skull :) <3

2008-10-08 @ 15:54:07
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS, man ska fira kärleken :-D

2008-10-08 @ 16:44:11
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0