Norberg is not a good "city"!

Nej precis som rubriken säger. Norberg suger! - Norberg är där jag bor, för er som funderar.

Det är markna i helgen och det betyder mycket folk - på dagen. Nu på kvällen när alla vi unga normala människor skulle ut och umgås/festa så var alla ställen helt döda. Ingen rörelse alls. Men jaja, jag kanske klagar lite extra eftersom att jag redan är hemma medans resten av folket stack till myntan - där det nu var folk.

Men jag är ju inte helt pigg i kroppen och nu är även min röst rättså borta, så jag ska nog bara bjussa på två bilder. Sen ska jag krypa ner under täcket. Det lockar rätt mycket faktiskt, så.. Godnatt :)


Jag, Mända och Fjanten <3


Mända och Fjanten åkte twistern.
Första gången på år och dar som jag inte åkte den fan!

Mer bilder kommer kanske imorgon eller något, Amandapanda får skicka lite :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

aah hoppas det är lungt med han ;o



omg måste prata med dig sen :o!

2009-04-26 @ 12:24:52
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Sofia

äre så varmt att man kan ha shorts? :D lylligt x)

2009-04-27 @ 17:36:38
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0