Sunshine <3

Ja idag har det varit nästan sommar ju! Gud vad man längtar till den riktiga våren och den eeeeefterlängtade varma underbara sommaren.  Eller i alla fall jag längtar. Någon annan?

Efter skolan så följde i alla fall både Cattis och Amanda med mig ner på "stan" då jag ville försöka hitta någonting till baby. Börjar ju trots allt försvinna lite tid, snabbt. I vilket fall så har jag köpt något nu, men jag fick inte med mig det på en gång så medans jag väntade var Amanda snäll och tog en fika med mig (jag bjöd dock henne, men ändå, hihi), och vi satt ute i solen. Fiket hade inte satt ut några utemöbler än, men hon i kassan litade nog på oss så vi fick sätta oss ute ändå. Vi satt där på en scen i solen och njöt! Tårta käkade jag, fråga inte vad jag firade för något.

I vilket fall, så är jag stolt för att jag hittat något till Dennis nu. Fin persent blev det också, Amanda vart avundsjuk och ville ge likadan till sin pöjk, hihi!

Men ja, mer har inte hänt. Kom hem för ett tag sen och har inte hunnit mer än att börja slappna av lite smått liksom. Så nu ska jag väl helt enkelt inte börja skriva om sådana "klyftiga" saker som typ - nej precis, skulle ju inte börja skriva nu så hej. Hoppas ni har en lika solig och bra dag som jag har!

Jag vill ha nya kläder, jag vill klippa&färga håret, jag vill handla till Elin pga skäl som hon kommer skriva i sin blogg så småning om, jag vill på bio på fredag, jag måste spara pengar till slutet av månaden så det är ju ganska säkert att typ bio är det ända som kan slå in denna månaden.

Kommentarer
Postat av: amanda

tack för morotskakan :D och det var superhärligt att kunna sitta ute och fika.



Ja, jag vill också ge bort likadan present. Dennis lär gilla den iallafall (;

2009-04-01 @ 20:19:35
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0