The sugarboy

Nu sitter jag i skolan efter ungefär en bloggfri dag, den ni. I alla fall så kunde jag ha sovit fortfarande.

Vi skulle ju ha bytt däck idag på trafikkunskapen men det blev visst inte så, så istället skulle läraren bara berätta betygen sen fick vi gå. Men eftersom att jag och Orren redan fått våra betyg, så gick vi på en gång. Med andra ord så hade jag kunna legat och sovit tillsammans med min älskade och mysiga Dennis. Men nej, så blev det inte. Istället så gick jag upp 10 i 7 och skynda mig lite lagom och sen kom självklart Dennis och gjorde mig sällskap till tåget, även om han var ledig och kunde sova hur mycket som helst. Men så är det är man har en söt pojkvän.

I alla fall så umgicks vi med Micke, Mike och Tommi igår några timmar och dom är ju lika galna som alltid. Vilket är kul, för då har jag någonting att skratta åt. Sen gick vi hem och jag sov från typ 22 till 1 sen somnade jag igen vid 3-4, det är så när man har en pojkvän som vänder på dygn osv. Haha. Mycket babbel om pojkvännen märker jag.

Men nu ska jag försöka jobba, kanske plugga lite till mitt samhällsprov som jag har efter idrotten, hihi :)

Kommentarer
Postat av: Linneah

sv; jo asså det gick bra, kändes väldigt konstigt dock, det kändes rätt att ha honom där men på nåt sätt inte. vet inte hur jag ska förklara :/

2009-04-22 @ 09:50:09
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: Linneah

sv; jo det är han nog, jag är i skolan så jag vet inte ;D

2009-04-22 @ 10:22:18
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: TÄVLING

Nu har jag kört igång en veckans blogg tävling på min blogg. Skulle vara roligt om du ville vara med, för mer info läs på min blogg.



Kanske blir du den lycklige vinnaren :)

2009-04-22 @ 15:17:14
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: linneahhh

sv; ville ju inte smsa och störa när han sov :)

2009-04-22 @ 16:39:18
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0