Valborg i all ära

Precis hemkommen från fagersta. Teambuildingen som vi hade med 2BF idag var faktiskt roligt, mycket roligare än vad jag trodde att det skulle bli. Så nu är jag på gott humör, förutom att mitt studiebidrag inte har kommit in ännu, vilket är konstigt eftersom att det ska den sista, vilket är idag. Detta skapar ju lite problem då det är jag av oss brudar som ska köpa de dyraste grejerna. Men men, det löser sig nog.

Men ja, nu ska jag tigga åt mig lite kosing av pappa sen lär jag åka och handla. Får se om det blir nå mer uppdatera, annars kommer det imorgon när jag kommer hem från Cattis.

Hoppas alla får en bra valborg, sup lugnt / var nyktra ;)


Kommentarer
Postat av: RIVETS

åh sjukt fin blogg du har! :) <3

2009-04-30 @ 18:28:26
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0