You might need somebody

Idag tror jag det var den segaste och mest onödiga dagen någonsin.

Började med att vi "spelade spel" från ca 9 till 12. Värdelöst var det, även om Cattis tyckte att det var kul. Ja, vi var olika lag och alla olika lag var olika länder och blabla. Ja, tråkigt. Sen fick vi i oss mat och efter det kollade vi på JallaJalla! och sen var det sluta. Kul? Nej, segt och onödigt som sagt.

Än värre blir det imorgon då den ända lektionen är idrott och vi har massage. Hur värt känns det egentligen när det är såhär? Ja inget alls enligt mig. Sen vet jag inte om jag kommer åka till Dennis redan imorgon eller hur det blir. Har liksom inte ens pratat om det. Annars funtar jag på att ta samma tåg som Cattis i alla fall och åka till västerås för att kolla efter lite smink. Skulle väl kanske helst haft Cattis med mig då, eftersom att det kan vara tråkigt själv. Men jaja, vi får se hur det blir.

Some boys isn't like everybody else. Some girls isn't like everybody else. Everyone is different.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0