Replay

Nu väntar jag på att min käre familj ska komma hem, varit själv x antal timmar nu. Vilket är skönt. I vilken fall kom jag på att jag börjar skolan om en vecka + en dag. Så hej hå jag skrev fort som attan till Elin att nuuuu jävlar måste vi ses! Men dock tog det stopp när jag frågade mamma om jag kunde åka. "Aaaaa jag vet inte". Som sagt, jag väntar på att dom ska komma hem, jag vill ha ett svar. Blir det ett ja så blir det börja packa på dirren och åka. Blir det ett nej så... När ska vi hinna ses? :( Buhu!

Nåja. Nu är det nog fullspäckat fram till skolan börjar i alla fall. Liksom, sista dagarna då kommer allt, men resten av lovet det har liksom vart..inget. Skit samma. Kanske Elin, sen antingen rallycross eller mina brudar sen ev. .. nervositet. Haha.

Skit samma. Nu får dom fan komma hem!



Take me on the floor

I can't take it anymore

I want you, I want you, I want you to show me love

Just take me on the floor

I can give you more

You kill me, you kill me, you kill me with your touch



Kommentarer
Postat av: Evelina

rätt shysst låt. vad är det för någon :) ?

2009-08-11 @ 22:02:30
URL: http://stolthalvfinne.blogspot.com
Postat av: amanda

ja du ska leka med oss på fredag, så äre bara ;O

2009-08-12 @ 02:55:58
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: evelinaerikssn §

fin blogg :)

2009-08-12 @ 12:49:25
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0