2:a advent

Goddagens. Nu är helgen alldeles strax över.

Helgen har i alla fall bestått av ungefär, pojkvän, idol, mys, film, bakning(ja Sebbe kleta ner hela mitt ansikte ungefär), cola i öronen, bilåkande, bästavän, dop, fika(MUMS tårta), skrik, o.s.v. o.s.v. Massa :)

I vilket fall så var det super å få träffa bästa Elin tillsammans med lilla söta Molly som förövrigt skrek sig igenom sitt egen dop, men vad gör det? :) Super söt var hon i alla fall. Så ja, det var ju mys å få träffa dom :)

Men men, jag har inte något att skriva. Kan ju bara säga att jag har lite problem att komma på vad jag ska köpa i julklapp till min pojkvän, förslag? Kanske kan ni ge mig tips om vad jag kan önska mig också? Haha.

Jag tänkte bara lite.. söta.. är vi ju..



Kommentarer
Postat av: cattiisEriksson

tack bästa evelina <3

2009-12-07 @ 13:38:26
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0