Dan före dan va!

Och idag blir det till å fixa en massa med julmat och jag å bröderna ska fixa de sista julklapparna - mormor&morfar + mamma&pappa. John kommer upp och hämtar oss sen/snart så ska vi åka hem till han och ta lite kort och grejer, sånt uppskattas alltid. Tydligen.

I vilket fall, jag sa ju igår att jag skulle överraska mamma med städning och bakning, i did it! Men tror ni hon såg något först eller? Eller ja, såg kanske hon gjorde men. Lollo blev ju sådär sötglad när mamma kom hem så Mamma föll ju ner på golvet och satte sig och kelade med henne så jag blev tvungen att säga "Mamma, Lollo är inte allt... - ser du inte vad fint det är?" Såklart svarar hon "jo jag såg det, det var riktigt fint faktiskt, är det du som städat eller?" Det hade hon tydligen förstått, sen stack dom iväg och handlade julklappar. Ha.Ha.

Hon i alla fall smaka en kaka (som jag förövrigt blev nöjd med) och lite tårta.

Bara för att Lollo tar all uppmärksamhet i det här huset just nu så lär jag väl bevisa hur duktig hon är.



Kommentarer
Postat av: amanda

nej va duktig hon är, man ser verkligen hur hon är rädd för golv när hon tar sig över :/ Stackarn..

2009-12-23 @ 20:04:41
URL: http://aamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0