grattis mamma

Ja, för hon fyller faktiskt år.

I vilket fall så blev det till å baka igår när mor min kom hem. Vi fixade årets knäck och daimkakor sen var vi även lite nyttiga och doppade frukt i choklad. Ja, sen tänkte vi göra hallongrottor också men allt kan ju inte hinnas med. Kanske ska jag göra det nu idag då när mamma är på jobbet så att hon kommer hem till nybakta kakor? Kanske städa lite också? Eftersom att jag inte har något att ge i present så kanske det ska bli min present då, ett rent hus och lite kakor, ja varför inte :) haha. Dock är ju kakorna till alla men då slipper hon baka dom i alla fall, sen lär hon ju få tårta, men den kanske pappa får göra då?

Skit samma. Nu ska jag nog börja med att plocka undan lite för det behövs oavsett om mamma fyller år eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0