Heldag i Sthlm..

.. känns det som i alla fall.

Åkte från Fagersta ungefär vid halv åtta och var hemma ungefär halv fem. Lagom segt att åka när det är mörk och komma hem när det är mörkt. I vilket fall så sög mässan för min del, då jag ändå "aldrig" kommer få en aning om vad jag vill göra. Känns rätt segt, men jag har väl bara mig själv att skylla. I vilket fall så sminkade brudarna sig vid (inte Orren då). Så vi två fick stå och vänta och ja, lite bilder har jag. Speciellt på Cattis som gjorde en lite udda men fräsig fest-sminkning. Inte direkt så att man kan sminka så själv kanske, men ja, övning ger färdighet.

I vilket fall så kommer baby hit imorgon, när vet jag inte, han skulle fundera. Jag gav han ju rätt många förslag så. Men ja, kanske borde hoppa in i duschen så jag slipper det imorgon? För det kommer jag troligtvis inte ens hinna? Vilket fall, ska till Avesta efter praktiken å titta lite efter något skoj också. Vad jag hittar får vi se. Och nej, jag ska inte handla ett dugg åt mig själv. Det har jag inte råd med.

Men nåja, bilder häääääär då!



Så snygg blev Cattis ;D


Mina snyggaste ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

blö, blek och rund, haha!

2009-12-03 @ 19:09:56
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0