Juldagen

Idag kanske vissa har kommit över julen och istället har en helt vanlig dag. Men så blir det inte för mig då jag faktiskt åket över till mormor idag också - med mamma och pappa. Kanske syskonen följer med också, eller bara ena. Vad vet jag. I vilket fall så kommer mammas syskon med deras familjer så blir väl nån klapp till och sen runt fyra så ska vi åka mot Uppsala. Blir hem till Sebbe och öppna ytterligare paket + ge en del. Sen blir det såklart mys x1000! Ska blir super.

Men ja, kanske inte blir så mycket update efter dehär. Kanske nångång. Men i vilket fall, imorgon firar jag och Sebbe 3 månder. Toppen tycker vi, så nu får ni säga grattis ;)

Hejdå och gooood fortstättning allesammans!

Kommentarer
Postat av: nelly

grattis till er ;)

2009-12-26 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0