Just back in time

Jag satt precis och letade efter lite bilder på mig och Elin, varför ska ni få se senare. Men i alla fall, då kom jag in i massa mappar där det fanns bilder från lååångt tillbaka. Eller asså aa, det känns långt i alla fall. Har inte kontakt med någon utav människorna som fanns i mitt liv då, nu. Det känns både bra och dåligt faktiskt. Men mycket hände i mitt liv just då så det är ju ändå något som fått mig till att bli den jag är.

I vilket fall, jag la märke till en sak, jag tror många tyckte om att kramas med mig?


Alex först å främst

Haha Hampus ocskå

Jimmy, eller ja han kanske inte kramades så mycket utan mest bara snurrade runt mig i luften

And then Karlsson (okej vi kanske har liiite kontakt med tanke på att vi båda går i 3BF ;D)


Sen då? Ja jag hittade lite annat old med :)


Känns tryggt, hänga upp å ner i Alex onyktra armar

Vattenkrig med mina vantar mellan mig och Rasmus, yeah

Här har ni då den bilden som var min favorit i några månader eller så. Varför? Joo för jag tyckte att jag såg så lycklig ut där med Rasmus! Haha shit, jag tror inte jag visste vad lycka var för något..

Japp, det får räcka så, jag och grabbarna.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 och mamma till Molly

sötnos:D<333 haha varför bilder på oss, nu blevjag nyfiken:D<3333

2009-12-11 @ 06:54:38
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0