Maybe baby

Såja. Nu har jag varit i Avesta tillsammans med bästa Cattis och glott efter lite julklappar. Köpte två till Cattis, å ja hon köpte en till mig också. Haha. Sen fick jag med mig en hem till Sebbe också, dock ska jag köpa något mer till honom också. Får väl se vad jag kan hitta på ;)

Men jaja, imorgon är det ingen praktik, då är det dags å åka till skolan, prova studentmössor(antar jag?) och sen inte mycket mer I guess. Sen blir det back to Fagersta på onsdag också. Sen är det bara torsdag(pysseldag) och fredag(lucia o.s.v.) kvar. Sen är praktiken över och det är back to school, i en vecka. Sen då? Jo.. jullov!

I hela tre veckor och det ska bli toppen! :)

Kommentarer
Postat av: pernillaaa

Alltså, jag skickade sms till alla att det inte är var någon studentmöss-provning. Varför lyssnade ingen?

Pff skyll er själva

2009-12-08 @ 14:56:26
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0