Miss it

Jag hittade faktiskt lite grejer i Avesta. Men jag tänker inte visa, för jag vet att en viss Elin brukar kika in på min blogg och hon får tyvärr inte se vad det är.. förren på söndag såklart ;) För då är det dop för lilla Mollybus. Nåja, magen börjar bli lite smått hungrig också. Men vet inte när/vad jag ska äta. För min pojk är påväg hit just nu och jag antar att vi ska äta mat när han kommit hit och när mamma kommit hem(?) så ja, jag får väl kanske ta en macka eller något annat smått. Skit samma.

Jag kom på att jag aldrig visat er första bilden som togs med min mobil, utav Cattis, så jag kan väl visa er nu då :)


Fast ja, den är ju lite redigerad ;)
Men visst, vi är ju alltid snygga så!

Och vet ni va.. Jag saknar sommaren.



Men ja, äta var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0