Tisdag idag

Det vet väl alla.

Men en sak ni troligvis inte vet, eftersom att min bror är lika bilgalen som min pojkvän (ja jag är omringad av biiiiiiiiiil, mooootor, lite mer bil och så vidare) så har min bror och hans vänner nu startat en hemsida vid namn donken.nu. Ja, det är sant. Ni som är lika bilgalna som min omgivning kan ju alltid gå in och glo lite. Hemsidan kom upp idag och den uppdateras smått och gott fortfarande. Alltså är den inte helt fullständigt klar ännu, men det kommer ska ni se. Som sagt..

Gå in här då :)

Men jaja, lektionen kallar!

Kommentarer
Postat av: John

Oj, inte trodde ja du skulle göra reklam för vår hemsida här. Gulligt av dig, Tack =)

2009-12-02 @ 06:58:31
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0