Tjockt hungrig!

Jag kommer använda tjockt mycket tjocka ord idag för jag är fett tjock och asså, ja. Jag är egentligen tjockt platt just nu för magen ba kurrar tjockt mycket å asså maaaaaaaaaaaaaaaaaaat <3

baby-big-fääättto; tillägnat dig Linneah <3

Nåja, skolan idag vad nödvändig, eller ja, egentligen inte men. I vilket fall så stack jag till Avesta efter det och tog med mig en stickad typ tröja hem, vet inte ens vad det heter. Och ett nagellack, synd att pengarna inte räckte så jag kunde köpa en till bas-tröja som "skulle" vara under den stickade, men men. Snart jul ;)

Skit samma, tjockt mycket ska jag äta nu. Typ feta mackor!

Kommentarer
Postat av: linneah

tack evve, det värmer <3

2009-12-09 @ 15:41:06
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0