Mätt!

Nu är jag mätt! Inte mätt som i cm utan mätt som i några kg till på kroppen!

Det blev ingen tacos idag, men det blev att beställa tjockmat från kiosken. Jag valde där en kebabrulle och usch så mätt man blir på det! Sen så har jag ju som sagt bakat kladdkaka, så efter att jag, mamma och pappa vart ner och köpt grädde, lite godis och dricka. Så tog jag en bit kladdkaka. Det skulle jag aldrig ha gjort, för nu mår jag nästan illa. Haha.

Jag diggar min älskade guldfisk(AnnIrene):

"köp kalsonger nästa gång:P killar fiser ju så jävla mycket så det är säkert därför dom alltid har hål i röven på sina kalsonger" - du är inte normal gummen. Men jag älskar dig ändå!

Det var bara för att byta samtalsämne, men hon sa det precis så jag var bara tvungen. Jag är i alla fall glad nu. För min mamma är snäll. Imorgon ska vi åka till skinnskatteberg för att kolla på älsklingens innebandymatch. Ett stort lycka till till dom!

Men nog för mig, nu ska jag fixa mina naglar i min tråkighet. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: annirene

haha men vadå det kanske är så :P jag är mig själv och du ska se att nåndag kommer nån stackars jävel skriva sånt dära humor kontrakt med mig så att jag får mitt eget tv-program :D



sen så eftersom jag ändå så kommer bli rik så kan du ge ditt godis till mig så köper jag nytt till dig när jag blir rik :P

2009-02-20 @ 22:10:17
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0