skolan

Nu har jag setat här i skolan sen halv 9. Nej jag har egentligen inte ens en anledning att vara här.

Jag och Orren bestämde oss för att gå hit, vi skulle göra klart lite grejer till idrotten. Men hur mycket har vi fått gjort då? Ja precis, typ inget. Värt. Vi hade liksom kunna sovit ända till nu. Så hade vi kunna kommit till skolan nu.

Cattis sluta förhoppningsvis snart, då blir det upp och käka se gå till Aulan och "redovisa" samma arbete som igår. Ja, jag kan inte påstå att det är speciellt mycket till att redovisa. Det är typ som en mässa? Där folk går runt och kollar och vill dom något så frågar dom. Men är det någon som frågar? Nej verkligen inte, extremt tråkigt. Förstår inte ens varför vi gjorde det.

Nej, nu ska jag sluta. Skriver väl när jag kommer hem. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0