snart hem

Om en halvtimme ska jag hoppa på tåget, blir hem och fixa mig sen sticker jag nog hem till Cattis en snabbis innan det bär av till kära AnnIrene. Där ska det käkas massa gott och ha massa trevligt. Men vid halv elva-elva så ska 18åringarna ut på krogen, så därför ska jag sticka därifrån klockan tio, så att jag är här hemma hos Dennis till elva ungefär.
Ja det blir mycket framochtillbaka åkande, men jag vill passa på att träffa Dennis så mycket som möjligt, nästan två veckor sen vi sågs sist ju. Så ja, mycket trevligt ska det nog bli idag.

Men nog för mig, ska kolla min bilddagbok en sväng sen ska jag väl bara vänta på att klockan ska närma sig halv tre så att jag kan hoppa på tåget hem. Men vi hörs. Hoppas alla har en bra helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Catis

SV: men jo de är klart, men ibland blir det int så.

2009-02-07 @ 17:26:05
URL: http://juniflikkan.blog.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0